در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهمترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته میشود و ابزارها و استراتژیهای بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی میشوند در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول
قیمت فایل فقط 125,000 تومان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )
**توجه**
1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.
2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.
در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر
قیمت فایل فقط 125,000 تومان