دسته:
مدیریت
بازدید:
1 بار
فرمت فایل:
docx
حجم فایل:
165 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل:
28
تحقیق حاضر ، از نوع توصیفی پس رودادی استاین تحقیق براساس
هدف از نوع تحقیق کاربردی است زیرا با استفاده از مدل نظری، به تحلیل
رفتار مشتریان برای اندازه گیری کیفیت خدمات و مشخص کردن میزان رضایت آنها
پرداخته شده است دوره زمانی تحقیق، سه ماه اول پاییز 1395 بوده است
قیمت فایل فقط 28,546 تومان
پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر عملکرد شرکتها
هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم
به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا
از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.
این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!
بیان مسأله
امروزه اندیشمندان و صاحبنظران علوم مختلف علاقهمندند که درباره ماهیت
دانش زیرمجموعه خود به مطالعه و تحقیق بپردازند و ماهیت دانش و حوزه علمی
مورد علاقه خود را شناسایی و تعریف نمایند، ارتباط و تعامل آن را با علوم
دیگر مورد توجه قرار داده و یک چارچوب نظری منسجم و یکپارچه برای دانش
زیرمجموعه خود پایهریزی نمایند.
شواهد و دلایل کافی و قانعکنندهای وجود دارد که نشان میدهد آنها با
انجام مطالعات فلسفی قصد دارند مفروضات پایهای، مفاهیم بنیادی و روشهای
جزئی و کلی دانش زیرمجموعه خود را تعریف کنند و به رسالت یا مأموریت اصلی
آن نائل شوند. آنها نیک میدانند بدون برخورداری از یک چنین نگرش و رویکرد
اساسی قادر نخواهند بود علت وجودی آن را تشخیص دهند. این رویکرد پدیده تازه
و ناشناختهای نیست و نزدیک به چندین قرن است که توجه اندیشمندان و
صاحبنظران علوم مختلف را به خود جلب کرده است.
قیمت فایل فقط 28,546 تومان
برچسب ها : پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر عملکرد شرکتها , پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر عملکرد شرکتها , پروپوزال بازاریابی اجتماعی بر عملکرد شرکتها , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال بازاریابی اجتماعی , دانلود رایگان پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر عملکرد , دانلود رایگان پروپوزال