هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

تجارت و بازاریابی الکترونیک


تجارت و بازاریابی الکترونیک

تجارت و بازاریابی الکترونیک دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 81 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 51

تجارت و بازاریابی الکترونیک

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

تاریخچه‌ی بازاریابی شبکه‌ای

این حقیقتاً جالب است که اکثر افرادی که در ایران در زمینه بازاریابی شبکه‌ای کار می‌کنند، فکر می‌کنند که بازاریابی شبکه‌ای یعنی وست ویژن و وست ویژن یعنی بازاریابی شبکه‌ای، علت این موضوع، سابقه‌ی دیرینه دارد در فرهنگ شنیداری – و     اکثراً بدون مطالعه و تحقیق  - ما ایرانی‌ها، حتماً شما هم این را شنیده‌اید که در   زمانهایی نه چندان دور، اکثر کالاهایی که توسط تجار برای اولین بار به کشور وارد می‌شدند و مورد استفاده عموم قرار می‌گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را تا آن حد    بین مردم جا می‌انداختند (هویتمند می‌کردند) که گویی تنها نوع کالای تولید شده از     آن نوع، فقط همان «مارک یا علامت» تجاری بوده است و بس. یک زمانی اگر مردم می‌خواستند بگویند آبگرم‌کن یا بخاری جدیدی خریده‌اند، می‌گفتند یک «دئوترم» جدید گرفته‌اند، برای «دستمال کاغذی»، می‌گفتند «کلینکس»، مایع نرم‌کننده لباس را می‌گفتند و برخی هنوز هم می‌گویند «سوسافت»، یا وقتی می‌خواهند به مته و درل (دستگاهی برای سوراخ کردن در، دیوار یا سقف) اشاره کننده، می‌گویند «بلک‌انددکر» حال آنکه، اینها نام‌های تجاری هستند و این در حالی است که دهها مارک تجاری دیگر نیز دارند همان نوع کالا را عرضه می‌کنند. به همین ترتیب است بازاریابی شبکه‌ای که تاریخچه بوجود آمدن، تکامل تدریجی و توسعه آن باز میگردد به سالها پیش از بوجود   آمدن شرکتهایی مثل وست ویژن و امثالهم.

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : تجارت و بازاریابی الکترونیک , تجارت و بازاریابی الکترونیک تجارت الکترونیک بازاریابی الکترونیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.