هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

سفر حج یا تزریق مالی به عربستان


 

روی صحبت من نه همه مسلمین جهان ، که با شما مردم ایران است .

آیا در زمانی که عربستان یکی از دشمنان اصلی اسلام و مسلمین و هم پیمان و هم پیاله کفتارها و لاشخورهای آمریکایی و اسرائیلی ست ، وقتی که پایه و اساس و حامی اصلی گروهک تروریستی داعش از این کشور است ، وقتی دولت این کشور به روی مسلمین سوریه اسحله میکشد و دست به کشتار و قتل و غارت آنها می زند ، مسلمینی که ما خود سینه جوانانمان را سپر بلایشان میکنیم و برای دفاع از آنها به جهاد میفرستیم تا به خاک و خون کشیده شده و پرپر شوند ، حتی بدون در نظر گرفتن فجایعی که در دوسال گذشته در این کشور برای زائرین کشورمان اتفاق افتاد ،آن چند هزار کشته و هتک حرمت و توهین و ...

 با این وجود آیا صحیح است که خود هر ساله به خاطر سفر حج چندین میلیارد سرمایه این مملکت را در جیب آنها واریز کنیم ، این وهابیان گرگ صفت را شارژ کنیم تا سلاح و بمب و موشک بخرند و بر سر خودمان بریزند؟

از این طرف در مقابلشان صف میکشیم و به جنگشان می رویم ، از آن طرف جیبهایشان را پر از پول می کنیم تا قدرت بگیرند !

این کار ما با کدام منطق و عقلی جور در می آید ؟ آیا نباید به حرمت کشته شدگان سال گذشته ، به نشان اعتراض ، برای حفظ آبرویمان هم که شده حداقل چندسال با آنها قطع رابطه کنیم ؟

درست است که حج یکی از وجوبات است ، اما نه در این زمان و نه در این شرایط. من مطمئنم خود خداوند هم راضی به این زیارت شما نیست .

آقایان مومن ،مگر خداوند را محدود به همان خانه کعبه می دانید که باید بروید و آنجا به دورش طواف کنید ؟ نه خدا همینجاست ، در دل شکسته جوانان مملکتتان ، در اشک چشم یتیمان گرسنه وطنتان ، در همسایگی خودتان . خدا همینجاست در عربستان به دنبالش نگردید .

واقعا چرا باید در این بحران اقتصادی در این شرایط بد مالی جامعه و این تحریمهایی که کمر این کشور را خم کرده ثروت و سرمایه خود را به جیب وهابیان و نامسلمانان عربستان تزریق کنید و هر روز باعث قدرتمند تر و گستاخ تر شدن آنها شوید ؟

نمیدانم چرا دولت ما که اینهمه فداکاری برای دفاع از سوریه دارد ، برای تضعیف عربستان هیچ کاری نمی کند . نمیشود حداقل چند سال سفر حج را کنسل کنید ؟ به خدا هیچ اتفاقی نمی افتد .خانه خدا هم جا به جا نمی شود . فقط کمی اقتدارتان را اثبات می کنید و دشمن را ضعیف !

باشد که به خودمان بیاییم.

 

 

ای قوم به حج رفته کجایید کجایید

معشوق همین جاست بیایید بیایید

معشوق تو همسایه و دیوار به دیوار

در بادیه سرگشته شما در چه هوایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.