هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

پیشینه و مبانی نظری مدیریت برند

پیشینه و مبانی نظری مدیریت برند

پیشینه و مبانی نظری مدیریت برند دسته: علوم انسانی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 463 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 90

پیشینه و مبانی نظری مدیریت برند

قیمت فایل فقط 27,000 تومان

خرید

پیشینه و مبانی نظری مدیریت برند

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

  • همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc



قیمت فایل فقط 27,000 تومان

خرید

برچسب ها : پیشینه و مبانی نظری مدیریت برند , مبانی نظری مدیریت برند , پیشینه نظری مدیریت برند , پیشینه مدیریت برند , مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت برند , مبانی نظری وپیشینه پژوهش مدیریت برند , پیشینه ومبانی نظری تحقیق مدیریت برند , پیشینه ومبانی نظری پژوهش مدیریت برند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.