هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

هموار کنکور

هموار کنکور به دنبال راهی برای هموار کردن کنکور,کنکوری,تست,جزوه,کتاب,نمونه سوال,مشاوره,روانشناسی,آمنه علیخانی,پادکست,گویندگی

قهوه مولیناری

قهوه مولیناری

شما می توانید به راحتی قهوه مولیناری را از سایت های فروش اینترنتی قهوه مولیناری تهیه کنید .


سایتهای فروش اینترنتی قهوه

راحت ترین و سریع ترین و کم هزینه ترین راه تهیه انواع قهوه، استفاده از سایت های اینترنتی فروش آن است. به راحتی از هر شهر یا کشوری می توانید هر محصولی را که بخواهید از طریق اینترنت تهیه کنید .


برند مولیناری

نام و برند مولیناری، یک برند ایتالیایی مربوط به دو قرن پیش است.

خانواده مولیناری کار فروش مواد غذایی با را نام “Ditta Giuseppe Molinari" در استان مودنا در کشور ایتالیا شروع کردند .و بعد نام تجاری خود را به Ditta Fratelli Molinari”" تغییر دادند . مولیناری توانست امتیاز تامین مواد غذایی اقامتگاه خاندان سلطنتی را بدست بیاورد .


قهوه مولیناری

در سال 1911 در شهر مودنا اولین بار قهوه مولیناری افتتاح شد .امروزه قهوه مولیناری در سراسر جهان شناخته شده است و علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد .یکی از یان کشورها کشور ما یاران است که محصولات مولیناری از جمله قهوه و پودر شکلات و ... به آن صادر می شود .


انواع قهوه مولیناری

این قهوه ها شامل انواع: قهوه بار ، قهوه 5ستاره و کپسول و پاد هستند .


مولیناری روسو

قهوه مولیناری روسو محبوب ترین نوع محصولات مولیناری در ایران است.روسو ترکیبی از قهوه های عربیکا و روبوستا با عطر و طعمی بسیار خوشایند، خامه ای تیره و بدنه ای سنگین است .قیمت آن از بقیه انواع قهوه کمتر است به همین دلیل انتخاب بسیاری از کافی شاپ ها و فروشندگان است .


قیمت قهوه مولیناری

بیشتر فروشندگان قهوه در زمان خرید ابتدا قیمت قهوه مولیناری اسپرسو روسو رو می پرسند و بعد به سراغ بقیه انواع قهوه می روند. قیمت اسپرسو مولیناری بر دو نوع است:

  • قیمت قهوه مولیناری شرکتی
  • قیمت قهوه مولیناری منطقه آزاد

انواع قهوه اسپرسو مولیناری

انواع اسرپسو مولیناری با توجه به درصد ترکیب قهوه عربیکا و قهوه روبوستا تقسیم بندی می شوند .


  • کوالیتا گورمه مولیناری: این نوع قهوه مولیناری 100درصد عربیکا است.طعم آن شیرین و معطر و ملایم است. این نوع از همه گران تر است .
  • مولیناری کوالیتا روزا:شبیه به نوع گورمه و 100درصد عربیکا است.فقط کمی لطیف تر از نوع گورمه است.
  • مولیناری کوالیتا اورو:ترکیب عربیکا و روبوستا است. این قهوه کرما و خامه ای و معطر ست.
  • مولیناری پلاتینو:از دانه های قهوه تولیدی در آمریکای مرکزی بدست آمده است . طعم آن شیرین نیست.و در ایران به خاطر طعم تلخ آن محبوب است .




نویسنده: آمنه علی خانی

دانه قهوه سبز

تولید کننده دانه قهوه سبز

تولید کننده دانه قهوه سبز، همان دانه های قهوه را بدون اینکه بو داده شود و به صورت خام به بازار عرضه می کند .


دانه قهوه سبز

دانه های قهوه برای اینکه آماده مصرف شوند باید پخته یا رست شوند و به عبارتی بو داده شوند .سپس برای تهیه قهوه آسیاب می شوند . قهوه رست و آسیاب شده همان قهوه ای است که همه ما می  شناسیم. اما در قهوه سبز، قهوه پخته و رست و بو داده نمی شود. قهوه خام را آسیاب می کنند و برای دم کردن استفاده می کنند .


چرا قهوه سبز

افرادی که وزن بالا دارند معمولا برای لاغری از قهوه سبز استفاده میکنند .مواردی از این قبیل گفته می شود تا افراد را جذب ان کند:

  1. قرص قهوه سبز
  2. قهوه سبز لاغری
  3. کپسول قهوه سبز
  4. چربی های خود را بسوزانید
  5. کاهش وزن با دانه قهوه سبز
  6. قهوه سبز را چگونه مصرف کنیم
  7. وزن خود را با قهوه سبز کاهش دهید
  8. نوشیدن قهوه سبز، بهترین راه مقابله با چاقی

چگونه قهوه سبز باعث لاغریست

مقدار زیادی کلروژنیک اسید در عصاره قهوه سبز باعث کاهش وزن افراد می شود که به آن آنتی اکسیدان گفه یم شود . آنتی اکسیدان موجود در قهوه سبز باعث تنظیم گلوکز یا قندهای موجود در بدن انسان می شود و همچنین روند رشد سلول های چربی را کم می کند . پس تولید چربی در بدن و نرخ رشد آن را کم کرده و به مرور باعث کاهش وزن می شود .البته کافئین است که تاثیر اصلی را روی لاغری می گذارد .


جالب است بدانید

افراد چاق همیشه دنبال خوردن یا نوشیدن چیزی برای لاغری هستند اما این کمتر خوردن و نوشیدن است که باعث لاغری می شود !


تهیه قهوه سبز

دو روش تهیه قهوه سبز داریم:

1-تهیه قهوه سبز با دانه قهوه

2-تهیه قهوه سبز با قهوه آسیاب شده


در روش تهیه قهوه سبز با دانه قهوه : دانه قهوه سبز را با آب و شکر یا هل ترکیب می کنیم. ابتدا یک شب دانه قهوه را در داخل اب خیس می دهیم .بعد روی حرارت می گذاریم با هم هم می زنیم تا اب جوش بیاید .بعد از حرارت بر میداریم روی صافی میگذاریم و نوش جان می کنیم.

در تهیه قهوه سبز با دانه آسیاب شده دانه آسیاب کرده را در فنجان قهوه می ریزیم رویآن آب گرم می ریزیم .دمای آب 90 درجه باید باشد .بعد از ده دقیقه مخلوط را از صافی می گذرانیم . و قهوه آماده است.



نویسنده: آمنه علی خانی

اخذ اقامت تحصیلی آلمان

اخذ اقامت تحصیلی آلمان

اخذ اقامت تحصیلی یکی از راه های ورود و زندگی در کشور المان است.  اما چگونه می توان اقامت تحصیلی المان را بدست اورد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.


اخذ اقامت تحصیلی آلمان چیست

از انجایی که کشور المان، یکی از بزرگ ترین قطب های اقتصادی دنیا است، تقاضا برای ورود و اقامت در این کشور بسیار زیاد است و دولت المان راه های متنوع و گوناگونی را برای این هدف در نظر گرفته است.
راه هایی که هم به نفع دولت المان باشد و هم فرد متقاضی اقامت. یکی از این راه ها، اخذ اقامت تحصیلی در این کشور است. این روش یکی از هوشمندانه ترین و حرفه ای ترین راه های ارائه اقامت به مهاجران است.
چرا که ابتدا نیروی متخصص و کارازموده در مراکز علمی این کشور تربیت می شود و سپس به این دانش اموختگان اجازه اقامت در این کشور برای فعالیت های علمی و اقتصادی داده می شود.
همچنین این شیوه می تواند یکی از بهترین راه های اخذ اقامت المان باشد. چرا که هزینه تحصیل در این کشور رایگان است، هزینه های زندگی برای دانشجویان بسیار پایین است و در مقابل شرایط زندگی در سطح بالا و مطلوب برای انان فراهم می گردد.
در حین تحصیل موقعیت های شغلی مناسبی برای این افراد وجود دارد و پس از پایان تحصیلات و اخذ مدرک معتبر، می توانند از فرصت های عالی شغلی بهره مند گردند. و در نهایت بعد از اینکه شغل مناسب با درامد مطلوب پیدا کردند، می توانند اقامت دائم این کشور را بدست اورند.


شرایط اخذ اقامت تحصیلی آلمان

برای اخذ اقامت تحصیلی آلمان، ابتدا باید مدرک معتبر پذیرش از طرف یکی از دانشگاه های این کشور را داشته باشید. سپس با این مدرک به سفارت المان مراجعه کرده و تقاضای ویزای تحصیلی می نمایید.


در نظر داشته باشید که قبل از دریافت ویزا باید تحصیلات خود را در ایران تمام کنید و مدرک زبان مورد نیاز را نیز اخذ نمایید. سپس یک ویزای تحصیلی سه ماهه به شما داده می شود که مدت این ویزا بعد از ورود به کشور المان به مدت یک الی دو سال تمدید می گردد.


بعد از ورود به المان و شروع تحصیل در این کشور، به فاصله زمانی شش ماه تا یک سال می توانید همسر و یا فرزندان زیر هجده سال خود را بوسیله ارسال دعوتنامه به این کشور ببرید. شما به طور همزمان با هم نمی توانید به این کشور وارد شوید.
بعد از ورود نیز افراد همراه حق کار در این کشور را ندارند، اما حق تحصیل کردن دارند. و نکته مهم اینکه این افراد نیز باید مدرک زبان انگلیسی یا المانی داشته باشند.


بعد از پایان تحصیلات، برای اخذ اقامت دائم المان، به شما یک سال فرصت جهت یافتن یک شغل مناسب داده می شود. پس از ان نیز به مدت سه الی پنج سال باید برای این دولت کار کرده و مالیات به ان پرداخت نمایید تا پس از ان بتوانید اقامت دائم و تابعیت این کشور را بدست اورید.


تعیین محل اقامت در المان

بعد از اینکه شما درخواست اقامت دائم خود را به دولت المان ارائه نمودید، به یکی از اقامت گاه ها و یا اردوگاه های موقتی این کشور منتقل می شوید تا درباره اقامت شما تصمیم گیری شود.
دولت المان با توجه به وسعت و جمعیت هر یک از شهرهای خود در خصوص محل اقامت پناهندگان و اتباع خارجی تصمیم می گیرد و این افراد را در مناطق مختلف کشور تقسیم بندی می نماید.
باید دقت داشته باشید که اگر قبل از ورود به المان، در یک کشور اروپایی دیگر زندگی می کردید، یا درخواست اقامت کشور دیگری را داده بودید، دولت المان با اقامت شما موافقت نمیکند.


نویسنده: آمنه علی خانی

اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری

اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری

برای کسب اطلاعات کامل در زمینه اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری این مقاله را تا انتها دنبال کنید. ما در اینجا به بیان تمامی نکات و شرایط کسب اقامت المان به این طریق می پردازیم.


اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری چیست

بر اساس قوانین و مقررات حاکم بر اروپا و کشور المان، همه افراد بیگانه و خارجی در این کشور می توانند به صورت ازادانه سرمایه گذاری نمایند. برای این کار لازم است که تمام سرمایه ارزی خود را به این ایالت منتقل کرده و در بانک ها و موسسه های مالی ان قرار دهند.
با انجام این کار در واقع افراد با یک تیر دو نشان زده اند که هم به نفع دولت المان است و هم به نفع خودشان. در مرحله اول انها سرمایه و پولی را به این کشور وارد نموده اند که باعث پیشرفت اقتصادی ان می گردد و در مرحله دوم می توانند اقامت و تابعیت این کشور را بدست بیاورند.
به طور کلی هر فرد غیر بومی که بخواهد تابعیت المان یا هر کشور اروپایی را بدست بیاورد، باید به این دولت نشان دهد که برای انها سود اوری و فایده ای خواهد داشت. در غیر این صورت زندگی در این کشورها برای ایرانیان، چیزی شبیه به زندگی اتباع افغان در کشور ما خواهد بود.


پروسه اخذ اقامت آلمان با سرمایه گذاری

برای دریافت اقامت کشور المان به روش سرمایه گذاری کردن، ابتدا باید تمامی مدارک رسمی مورد نیاز را به سفارت این کشور تحویل بدهید. این مدارک به زبان رسمی المان ترجمه می گردد.
بعد از اینکه مدارک شما تایید شد، به همراه بیزینس پلن مربوط به سرمایه گذاری شما، برای موسسات حقوقی المان ارسال می گردد. بعد از اینکه این طرح توسط این موسسات تایید و سود دهی و ان بررسی شد، انگاه مجوز انجام کار و فعالیت اقتصادی در این کشور برای شما صادر می شود.
انگاه شما می توانید به سفارت المان در ایران بروید و نهایتا درخواست دریافت ویزا کرده و به این کشور سفر نمایید، تا کسب و کار خود را اغاز کنید.


اما مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت با سرمایه گذاری کدام است:

  • تمامی مدارک شناسایی فرد خواهان اقامت
  • مدارک و مستندات رسمی و معتبری که توانایی مالی فرد برای سرمایه گذاری را نشان دهند و تایید نمایند
  • مجوز های لازم برای شروع کردن یک کسب و کار در این کشور
  • مستندات مربوط به کسب و کار فعال در کشور ایران در زمینه مرتبط

اقامت دائمی المان با سرمایه گذاری

بعد از اینکه شما سرمایه گذاری در این کشور را اغاز کردید و یک کسب و کار و فعالیت اقتصادی راه اندازی نمودید، یک دوره سه ساله فرصت دارید تا به دولت المان ثابت کنید که فعالیت شما برای این کشور سوداوری دارد.
بعد از اطمینان این دولت از بهره و سود فعالیت شما در این کشور، آنگاه اقامت موقتی شما به اقامت دائمی تبدیل می شود و شما پاسپورت این کشور و کل قاره اروپا را دریافت می نمایید.
پس از ان می توانید برای افراد خانواده  تحت تکفل خود اعم از همسر و فرزندان زیر هجده سال، دعوت نامه برای ورود این کشور را ارسال نمایید. و به این افراد نیز اقامت تعلق می گیرد.
اما شما باید قبل از شروع این پروسه مطمئن شوید که توانایی پرداخت هزینه های یک سال اقامت در این کشور که شامل، مالیات های یکساله این دولت، هزینه حقوق خود و کارمندان موسسه راه اندازی شده تان را دارید.
در نهایت سود اور بودن کسب و کارتان برای المان و نتیجه بخشی این سرمایه گذاری مهم ترین فاکتور و عامل برای اقامت در نظر گرفته می شود. بعد از اطمینان از این امر است که به شما تابعیت اهدا می گردد.


نویسنده : آمنه علی خانی

اخذ اقامت آلمان با ثبت شرکت

اخذ اقامت آلمان با ثبت شرکت


اگر شما هم یکی از افرادی هستید که به دنبال اخذ اقامت در کشور آلمان با ثبت شرکت می باشند، به شما توصیه می کنم که این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید. در ادامه به توضیح شرایط و چگونگی اخذ اقامت به این روش می پردازیم.

شرایط اخذ اقامت در کشور آلمان از طریق ثبت کردن شرکت چگونه است؟ مدارک مورد نیاز برای انجام این کار چه چیزهایی است؟ چه میزان سرمایه برای ثبت شرکت و اخذ اقامت امان مورد نیاز است؟


اخذ اقامت آلمان با ثبت شرکت چیست

یکی از راه های گرفتن اقامت در کشور المان برای اتباع غیر بومی و بیگانه، تاسیس کردن و راه اندازی یک شرکت می باشد. به این طریق افراد می توانند در داخل المان یک فعالیت اقتصادی و کار راه اندازی نمایند.
به این ترتیب هم شما به هدف خود که اخذ اقامت در المان است می رسید، هم باعث رونق کار و اقتصاد این کشور می شوید.در واقع این روش یک معامله پایاپای است. یعنی بدست اوردن اقامت این کشور در ازای ارائه خدمات و در اختیار گذاشتن علم و تخصص خود به دولت المان.


شرایط اخذ اقامت آلمان با ثبت شرکت

شرایط بدست اوردن اقامت و تابعیت المان به این روش چند مورد است که باید به دقت رعایت گردد:

·         باید توانایی پرداخت کردن مالیات سالانه این کشور را داشته باشید.

·         باید بتوانید تا یک سال هزینه بیمه و حقوق خود و شرکتتان را تامین کنید

·         شرکت شما باید از نظر اقتصادی برای این کشور سود اوری داشته باشد.

بعد از تمام این موارد و کسب اطمینان کامل از توانایی به انجام این تعهدات، فقط مدت هفت الی ده ماه زمان برای بدست اوردن اقامت این کشور لازم است. پس از اینکه اقامت خود را بدست اوردید، می توانید برای اعضای خانواده خود نیز دعوتنامه ارسال کنید.
حال یک دوره سه ساله زمان نیاز است تا دولت المان از موفقیت و سود دهی کسب و کار شما مطمئن شود. فقط در این صورت است که می توانید اقامت دائمی و پاسپورت این کشور را بدست بیاورید.

مدارک لازم برای اقامت آلمان با ثبت شرکت

اما اینکه برای کسب تابعیت کشور المان از طریق ثبت کردن شرکت چه مدارکی لازم است، در ادامه بیان می شود:

  • ·         مدارک اداری برای ثبت کردن شرکت در کشور المان
  • ·         مدارک شناسایی فرد متقاضی
  • ·         مدارک معتبر مربوط به شرکت فعال در ایران با زمینه فعالیت مرتبط به مدت حداقل یک سال
  • ·         و نیز برای انجام بعضی مشاغل در این کشور باید مجوزهای لازم را نیز اخذ کنید.

بعد از اینکه تمامی مدارک مورد نیاز را به سفارت المان تحویل دادید، این مدارک به زبان رسمی این کشور ترجمه و سپس تایید می گردد. در نهایت به همراه طرح توجیهی و  بیزینس پلن کسب و کار مورد نظر شما، به وکلای موسسات حقوقی فعال در این کشور ارائه می گردد.
بعد از اینکه این طرح ها مورد تایید موسسات حقوقی قرار گرفت، شرکتی به نام و مشخصات شما در این کشور ثبت می شود. بعد از ان یک حساب بانکی مختص شرکت شما افتتاح می گردد.
انگاه شما می توانید از سفارت این کشور یک ویزای سه ماهه دریافت کنید و بعد به این کشور سفر کرده و مراحل ابتدایی انجام کسب و کار خود را شروع می نمایید.


سرمایه لازم برای اقامت آلمان با ثبت شرکت

شما برای دریافت این اقامت، باید حداقل توان پرداخت هزینه های یک سال زندگی در المان را داشته باشید. این هزینه ها شامل موارد زیر است:

  1. باید بتوانید به خودتان به عنوان مدیرعامل شرکت به مدت یکسال حقوق پرداخت کنید
  2. توانایی مالی برای پرداخت یک سال اجاره دفتر را داشته باشید
  3. قدرت پرداخت حقوق کارمندان شرکت
  4. پرداخت مالیات و ...

نویسنده: آمنه علی خانی