شیپ فایل رودخانه های استان اصفهان. این فایل شامل لایه جی آی اسی آبراهه های استان می باشد. برای تهیه ی نقشه "آبراهه های" منطقه مورد مطالعه تان، با داشتن مرز منطقه مورد مطالعه (به صورت پولیگونی) می توانید آن را از نقشه ی استان برش دهید. برای این منظور از دستور Clip در GIS استفاده کنید.
شیپ فایل رودخانه های استان قزوین. این فایل شامل لایه جی آی اسی آبراهه های استان می باشد. برای تهیه ی نقشه "آبراهه های" منطقه مورد مطالعه تان، با داشتن مرز منطقه مورد مطالعه (به صورت پولیگونی) می توانید آن را از نقشه ی استان برش دهید. برای این منظور از دستور Clip در GIS استفاده کنید.
شیشه جسمی است شـفـاف که نور به خوبی از آن عبور می کند و پشت آن به طور وضوح قابل رویت است.شیشه به دلیل آرایش اتمی ملکولی خاص خود حالت جامد دارد ولی بر خلاف دیگر جامدها بلوری است. این حالت هنگامی رخ میدهد که ماده مذاب تشکیل دهنده شیشه قبل از رسیدن به دمای خاصی به سرعت سرد میشود .با وجود هزاران فرمول
بررسی رابطه بین سبک های رهبری تحول آفرین و خلاقیت کارکنان و تاثیر آن بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنان:رهبری تحول آفرین ابتدا توسط برنز (1978) به طور گسترده ای به کار برده شد و به منظور تمایز بین آن دسته از رهبران که روابط قوی و انگیزشی با زیردستان و پیروان برقرار می کنند و آن دسته از آن ها که به ط
پروپوزال بررسی تأثیرآموزش پیشدبستانی بر یادگیری مهارتهای روانی-حرکتی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی:امروزه اهمیت و ضرورت آموزش و پرورش پیش از دبستان بیش از گذاشته احساس می شود. تحقیقاتی که این در این زمینه شده است همه مؤید این مطلب است که وجود دوره پیش از دبستان موجب بهبود مهارت های ر
پاروپوینت تغذیه ورزشی ، کاملترین مرجع جهت آگاهی نسبت به علوم تغذیه ورزشکاران می باشد
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
تغذیه ی ورزشی
مقدمه:
یک شاخهی علمی از حیطهی فیزیولوژی ورزشی و از اصول سه گانهی طبورزشی و همچنین در یکی از جنبههای مهم علمتمرین نیز به شمار میرود.
غذا در واقع منبع تامین کنندهی سوخت بدن و زمینهساز فعالیتها و سازگاریهای بدن برای ورزش میباشد. تغذیهی مطلوب تغذیهای است که مواد غذایی لازم را جهت رشد، نگهداری و ترمیم نسوج بدن تأمین کند. تغذیهی خوب موجب افزایش کارایی مکانیسمهای بدن انسان و تغذیهی نامناسب بالعکس موجب کاهش کارایی مکانیسمهای بدن انسان میگردد. ترکیب مواد غذایی تشکیل دهندهی یک رژیم غذایی برای ورزشکاران با افراد عادی متفاوت بوده و به عوامل زیر بستگی دارد:
اعمال مواد غذایی در بدن به شرح زیر میباشد:
فرمت فایل : پاورپوینت
تعداد اسلاید : 105
عناوین اسلایدها
مقدمه
ترکیب مواد غذایی
اعمال مواد غذایی
متابولیسم (سوخت و ساز)
کاتابولیسم
آنابولیسم
متابولیسم پایه
کربوهیدراتها یا قندها
منوساکاریدها (تک قندیها)
دیساکاریدها
پلیساکاریدها (چند قندیها)
کل منابع گلیکوژن بدن
عوارض کاهش ذخایر گلیکوژن
نقش قندها در بدن
شاخص گلیسیمیک
لیپیدها (چربیها):
نقش چربیها
پروتئینها
اسیدآمینهها
وظائف پروتئینها در بدن
پیامدهای نامطلوب ناشی از مصرف بیش از حد پروتئین
ویتامینها
نقش ویتامینها در بدن
منابع غذایی ویتامینها
مواد معدنی
الکترولیتها
آب
نقش آب در ساختمان و اعمال حیاتی بدن
علائم کمبود آب
کنترل وزن
کاهش، حفظ و افزایش وزن
عوراض کاهش آب بدن بر روی سلامتی
اثرات منفی دورههای تکراری کاهش وزن
ملاحظات عملی برای کاهش وزن
نحوهی ارزشیابی غذای ورزشکار
ملاحظات عملی برای افزایش وزن
مراحل رسیدن به وزن ایدهآل
رعایت نکات عمومی در تغذیهی ورزشی
تمرین و تغذیه
توصیهها
مصرف کربوهیدرات قبل از تمرین یا مسابقه
نمونهی قبل از مسابقه
مصرف کربوهیدرات در حین مسابقه
تغذیه پس از تمرین
طبقهبندی مواد غذایی براساس ایجاد پاسخ اسیدی یا قلیایی
مواد غذایی اسیدی
انواع مکملها
بارگیری کربوهیدرات
روش محاسبهی میزان انرژی
محاسبهی انرژی مورد نیاز برای فعالیتهای روزانه
تعادل رژیم غذایی
ویتامینها، منابع و عوارض کمبود
کراتین
تغذیهی ورزشی نوین
کراتین منوهیدرات
های کراتاید
تائورین
آرژنین
الکارنیتین و دیکارنیتین
نکات
سوپر ادین
فارماتون
یوربامین
سنتروم
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
برچسب ها : پاورپوینت تغذیه ورزشی , ترکیب مواد غذایی , متابولیسم , کاتابولیسم , آنابولیسم , دیساکاریدها , شاخص گلیسیمیک , نقش چربیها , ویتامینها , مواد معدنی , کنترل وزن , مراحل رسیدن به وزن ایدهآل , تمرین و تغذیه , تغذیه پس از تمرین , انواع مکملها , کراتین , سوپر ادین
عنوان دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید59 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه انواع بازار و محیط بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است بازار انواع
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:59 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " انواع بازار و محیط بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد .
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
برچسب ها : دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی , دانلود پاورپوینت انواع بازارو محیط بازاریابی، Powerpoint،pptx , بازار , انواع بازارها از نظر فعالیت , انواع بازارهای سازمانی , بازار صنعتی , بازار دولتی , بازار واسطه , انواع بازار اقتصادی , بازار رقابت کامل , بازار انحصار کامل , بازار رقابت انحصاری , بازار انحصار چند جانبه , انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر , بازار مصرف کننده , بازار بین المللی , انواع بازار کالا
فصل دوم پایان نامه (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)،در بخش دوم این فصل به بهره وری که متغیر وابسته این تحقیق است، می پردازیم. در این بخش با تاریخچه بهره وری و مفاهیم و تعاریف مختلف آن آشنا می شویم، به بهره وری نیروی انسانی اشاره کرده و عوامل مختلفی که بر بهره وری نیروی انسانی مؤثرند، نام برده می شوند و ب
فصل دوم پایان نامه (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)، بررسی مفهوم عملکرد سازمانی، روش های ارزیابی عملکرد سازمانی و تشریح کلی روش کارت امتیازی متوازن به همراه نظریه های موجود در این زمینه،آن چه دنیای امروز را از دنیای چنددهه قبل سازمان ها متمایز می نماید، محیط ناپایدار و پیچیده، رقابت فزاینده، تغییر و تحو
تحقیق آماده برنامه آینده نگاری فناوری وروندهای متا ومگا به شکل پاورپوینت دراین تحقیق به دوسوال اساسی زیر پاسخ داده شده است: سوال1: برنامه آینده نگاری فناوری سه کشور پیشرفته و سه کشور در حال توسعه را استخراج و بصورت تطبیقی مقایسه کنید. سوال2: روندهای متا ومگا در حوزه مدیریت فناوری به چه معن
قسمتی از متن : درد این نسل را باید درک کرد. راه درمان اساسی این است که اول ما درد این نسل را بشناسیم ، درد عقلی و فکری، دردی که نشانه بیداری است یعنی آن چیزی را که احساس می کند و نسل گذشته احساس نمی کرد. مولوی می گوید: در گذشته درها بروی مردم بسته بود، درها که بسته بود سهل است، پنجره ها هم بسته
قسمتی از متن: انسانها در فراز و نشیبهای تاریخ همیشه از دردها و آسیبهای اجتماعی بسیاری رنج برده اند و همواره در جستجوی یافتن علل و انگیزه های آنها بوده اند تا راهها و شیوه هایی را برای رهایی از آنها بیابند. از مجموعه این آگاهیها و تجربه ها و آموخته ها، توانسته اند زمینه های مطالعاتی و رشته های مختل
تجارت الکترونیک در واقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه اینترنت میباشد و میتوان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف کننده یا مشتری (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف کننده و مصرف کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیتهای تجاری عمدتاً در چارچوب B2B و
عنوان دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) دسته مدیریت مالیحسابداری اقتصاد فرمت پاورپوینت(Powerpoint) تعداد اسلاید 21 اسلاید طراحی با شکلهای بسیار زیبا کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناس
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)
دسته: مدیریت مالی-حسابداری- اقتصاد
فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)
تعداد اسلاید: 21 اسلاید
طراحی با شکلهای بسیار زیبا
کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان “دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو " بوده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:
فرایند سرمایه گذاری
مدل مارکویتز
پورتفولیو کارا
مروری بر بازده موردانتظار و ریسک یک اوراق بهادار
بازده موردانتظار پورتفولیو
بازده و ریسک مجموعه سرمایه گذاریها
پورتفولیو با حداقل واریانس
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
برچسب ها : دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) , کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخشپاورپوینت(Powerpoint)، , دانلود پاورپوینت تئوری پورتفولیو به همراه حل تشریحی مسائل (فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) , فرایند سرمایه گذاری , مدل مارکویتز , پورتفولیو کارا , مروری بر بازده موردانتظار و ریسک یک اوراق بهادار , بازده موردانتظار پورتفولی
عنوان دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید32 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه مفاهیم مدیریت بازار بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مفاهیم اساسی بازاریابی تعری
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:32 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " مفاهیم مدیریت بازار " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مفاهیم اساسی بازاریابی
تعریف بازاریابی
اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار
نیاز
خواسته
تقاضا
کالا
مبادله
معامله
بازار
شرایط انجام مبادله
چهار عامل جهت تشکیل بازار
مدیریت بازاریابی
حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی
انواع بازاریابی
بازاریابی تبدیلی
بازاریابی انگیزشی
بازاریابی توسعه ای ( آشکار کردنی)(پرورشی)
بازاریابی مجدد(بازاریابی احیائی)(بازاریابی دوباره)
بازاریابی همزمانی(تعدیلی)
بازاریابی محافظتی(ابقائی)
بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی)(بازاریابی برای کاهش تقاضا)
بازاریابی مقابله ای
فلسفه های مدیریت بازاریابی
فلسفه تولید
فلسفه کالا
فلسفه فروش
فلسفه بازاریابی
ملاحظات سه گانه فلسفه بازاریابی اجتماعی
اهداف بازاریابی
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
برچسب ها : دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار , دانلود پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازارpowerpointppt , مفاهیم اساسی بازاریابی , تعریف بازاریابی , اصطلاحات پایه ای علم مدیریت بازار , نیاز , خواسته , تقاضا , کالا , مبادله , معامله , بازار , شرایط انجام مبادله , چهار عامل جهت تشکیل بازار , مدیریت بازاریابی , حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی , انواع بازاریابی , بازاریابی تبدیلی , بازاریابی انگیزشی , بازاریابی توسعه
کاری با صرفه اقتصادی بسیار بالا
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
کار آفرین باشید و از بازدهی عالی این کار لذت ببرید
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
برچسب ها : کار افرینی تولید و کشت قارچ , تولید قارچ , کار افرینی , کسب درآمد , اخذ وام اشتغالزایی , قارچ خوراکی , وزرات تعاون
تست نکات کلیدی فنون مشاوره پاسخنامه علوم تربیتی و روانشناسیموفقیت در آزمون
قیمت فایل فقط 5,500 تومان
نکات کلیدی درس روشها و فنون مشاوره
قیمت فایل فقط 5,500 تومان
برچسب ها : تست های روشها و فنون مشاوره , تست نکات کلیدی فنون مشاوره پاسخنامه علوم تربیتی و روانشناسیموفقیت در آزمون
کتاب کارخانه پول سازی تالیف علی جاوید توسط انتشارات رامان سخن منتشر و روانه بازاری شد این کتاب در حوزه موفقیت فردی و سازمانی و ایجاد سود آوری ، امور مالی شخصی و کسب ثروت نگارش شده است مخاطبین این اثر مدیران ، کارآفرینان ، صاحبان کسب و کار و تمام افرادی که به دنبال کسب موفقیت و بهبود وضعبت مالی شخصی و یا کسب و کارشان هستند علی جاوید مولف این کتاب ب
قیمت فایل فقط 7,500 تومان
این کتاب در حوزه موفقیت فردی و سازمانی و ایجاد سود آوری ، امور مالی شخصی و کسب ثروت شما را راهنما و راهبر خواهد بود .
قیمت فایل فقط 7,500 تومان
برچسب ها : کارخانه پولسازی , پولسازی , تجارت , کسب ثروت , ثروتمندی تضمینی , پول , خلاقیت , تفکر خلاق , کسب درامد میلیونی , موفقیت , قله های خوشبختی
خلاصه ای از 50 کتاب موفقیت از بزرگترین نویسندگان جهان رازهای رسیدن به موفقیت و ثروت
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
برچسب ها : 50 کتاب در یک کتاب , موفقیت , خلاصه 50کتاب موفقیت , تام باتلر بودن , جک ولس , نلسون ماندلا , تارما لوکاس , پولدار شدن , کسب ثروت , دیدار در اوج
کتابی بینظیر برای راهنمایی علمی و عملی جهت موفقیت های مالی
قیمت فایل فقط 6,900 تومان
کتابی بینظیر برای راهنمایی علمی و عملی جهت موفقیت های مالی
قیمت فایل فقط 6,900 تومان
برچسب ها : علم ثروتمند شدن , ثروتمند شدن , تفکر خلاق , تضمینی و بدون هزینه ثروتمند شوید , تکیه بر تواناییهای فردی , غلبه بر استرس و شکست , موفقیت مالی , خداحافظی با فقر
مقدمه: فساد مسألهای است که در تمام ادوار گریبانگر دستگاهها و سازمانها بوده و هستة اندیشه بسیاری از دانشمندان و متفکران سیاسی را تشکیل میداده است. فساد اداری نیز به عنوان یکی از عمومیترین اشکال فساد پدیدهای است که مرزهای زمان و مکان را در نوردیده و با این ویژگی نه به زمان خاصی تعلق دارد و نه مرب
بهره وری حاصل کسری است که از تقسیم مقدار یا ارزش محصول بر مقدار یا ارزش یکی از عوامل تولید بدست می آید. بدین لحاظ می توان از بهره وری سرمایه، مواد اولیه و نیروی کار صحبت کرد
انگیزش : از واژه لاتین Mover به معنی حرکت مشتق شده، است . فرآیند احساس کمبود روان شناختی، فیزیولوژیکی یا نیاز و سائقه ای که انسان را در راستای هدفی به فعالیت وا می دارد. فرآیندی که مستمر، پایدار، پایان ناپذیر، دارای فراز و نشیب، و پیچیده است. فرآیندهایی که رفتار شخص را نیرو می بخشد و آن را جهت دستی
وقتی یک مشتری با چشمان جستجوگر خود در روی قفسه های فروشگاه به دنبال خمیردندان می گردد، پیداست که نیاز خود را مشخص کرده و فقط در جستجوی چشمگیرترین یا جذاب ترین بسته بندی است و شاید در این راه حتی توجه چندانی نیز به نوع عملکرد محصول یا کیفیت آن نداشته باشد. با توضیحات مذکور پرواضح است که چرا صاحبان بر